Op reis door Amerika

Dag 20: waikiki

De laatste volle dag maken we er een rustige dag van. Na het ontbijt lenen we wat strandspullen van het hotel en gaan we naar het strand. Achter ons hotel ligt een stuk strand in het verlengde van het grote Waikiki Beach, hier gaan we lekker zitten en duikt Davy af en toe het water in. Kelly loopt een paar keer over de boulevard langs wat winkeltjes. Lekker onder het parasolletje houden we het tot 13 uur vol. Dan beginnen we langzaam honger te krijgen. We pakken de spullen op en halen onderweg naar het hotel wat te eten.

Eigenlijk willen we nog wel een keer naar hanuama Bay terug. Dit vonden we toch wel een erg mooi plekje. Dus we pakken vandaag toch ook maar de auto en rijden er naar toe. Eenmaal bij de afslag aangekomen is de parkeerplaats vol. Tja, dat was te verwachten. We keren om en vragen aan de parkeerwachter wat de verwachting is. Deze geeft aan dat we het over een klein half uurtje nog eens moeten proberen.

In het dorpje rijden we nog even rond en pikken we nog een scenic point mee, als we dan weer bij de parkeerplaats aankomen mogen we inderdaad doorrijden.

Aangezien we de verplichte film al gezien hebben mogen we nu meteen naar de baai. We pakken het trammetje naar beneden en zoeken ook hier weer een plekje om te zitten uit. Om de beurt gaan we snorkelen en nemen de gopro mee om onder water te filmen en foto’s te maken. Thuis zullen we zien hoe deze geworden zijn. Het koraal is erg mooi en er zwemmen weer erg mooie en kleurrijke vissen. Tegen 5 uur zeggen we de baai vaarwel en gaan we naar het hotel.

We lopen Waikiki weer in om ergens te gaan eten en kopen nog wat souvenirtjes. Dan is het tijd om de koffers te gaan inpakken. Gelukkig pas het allemaal nog en zullen we morgen op de luchthaven wel merken of ze niet te zwaar zijn geworden .

Morgen hebben we de vlucht pas om 15:30 dus we kunnen lekker tot uitchecktijd in waikiki blijven. Dan zitten onze 21 dagen er al weer op en hebben we alleen nog de terugvlucht voor de boeg!

Chris

Goeie reis terug! Heb alle verhalen weer met plezier gelezen :). Kom graag de foto's en filmpjes eens bekijken!

Annemie

Oohhh...
Wat is dat weer snel gegaan. Ik ga je verhaaltjes weer missen hoor.
Kom goed thuis en tot gauw!