Op reis door Amerika

Dag 16 new york

Vandaag staan we op en is het helaas weer aan het regenen, na een ontbijt lopen we via 'the public library' en daarna via de winkels van fifth avenue toch ricting central park. Nadat we geluncht hebben is het alweer droog en gaan we de fietsen huren om door central park te rijden.

We huren de fietsen voor 2 uur en gaan op zoek naar het bankje waar Davy Kelly alweer 4 jaar geleden ten huwelijk heeft gevraagd. Gelukkig weet Kelly nog waar het is anders hadden we het nooit meer gevonden. We maken wat foto\'s en fietsen dan door. We pakken het grote rondje door het park bijna tot aan Harlem en stoppen af en toe om ergens naar binnen te lopen. Je mag namelijk niet fietsen op de kleinere paden in het park. Na precies 2 uur leveren we de fietsen weer in en lopen we terug om ff in het park te gaan zitten aangezien het ondertussen heerlijk weer is geworden.

Via Broadway en de winkeltjes lopen we langzaam terug naar Times Square om wat te gaan eten bij Ruby\'s Tuesday. De avond staat in het teken van winkelen: we wandelen e door naar Macy\'s, diverse andere winkels en naar het emipre state building. En dan weer via fifth avenue terug naar Times square waar we nog een tijd blijven zitten totdat we terug gaan naar het hotel en de koffers e.d. inpakken. Morgen hebben we nog de ochtend in New York om 13 uur hebben we de shuttle naar het vliegveld.