Op reis door Amerika

Dag 5: San Diego

Hallo weer allemaal,

Vandaag eindelijk pas een keer om 7 uur wakker. Zouden we er dan eindelijk aan beginnen te wennen? Na het ontbijt richting Seaworld gereden. En rara, ticket wat we bij universal hadden gekregen niet geldig!. Bij de balie dan maar weer gemeld en hier gingen ze er toch een stuk beter mee om dan in LA. Meteen een dagpas uitgeprint en off we go!

In het park alle shows van de dolfijnen, orka's en zeeleeuwen bezocht. Ook nog verder alle andere dieren bezocht.

Het was bijna 30graden vandaag en ondanks het meerdere malen insmeren met factor 50 toch nog verbrandt!!! Dus bij de winkel ook maar after sun gekocht.

Om nog even te illustreren hoe groot een colaatje hier is:

Rond een uur of 3 hadden we het park wel gezien en zijn we terug gereden naar het hotel. Hier konden we pas goed zien hoe rood we eigenlijk waren... Smeren, smeren, smeren is het nieuwe motto!

Om 5 uur zijn we naar het gaslamp quarter gelopen en hebben hier de straatjes wat verkent. Davy ontdekte een irisch pub en dus zijn we binnen wat gaan drinken. Om 8 uur waren we weer bij het hotel.

Morgen gaan we door naar Palm Springs. Daar zal het bijna 40 graden zijn!

Nog wat ontdekkingen ;-)

• Deodorant kennen ze hier niet in spray vorm. Alles is hier stick of roll-on. Kelly had de eerste dag een roll-on deo gekocht die bij nader inzien rook naar wc-verfrisser. Vandaag dus maar eens een stick aangeschaft. Hopelijk is dat beter :D
  • We vroegen ons af waarom we op een parkeerplaats zo vaak een claxon hoorde afgaan... Blijkt dat er heeel veel auto's zijn die wanneer je ze met een afstandsbediening afsluit ze 1 keer toeteren. Erg grappig.
  • Bij de starbucks hoorde de jongen achter de kassa mij in het Nederlands iets aan Davy vragen. Hij vroeg of we van Nederland kwamen en vertelde dat hij geboren is in Utrecht. Zijn vader was militair en was daar geplaatst. Hij had er jammer genoeg maar 1 jaar gewoond, toen moesten ze terug naar Amerika. It's a small world!

henk

De berichtgeving is errug leuk. De weetjes/ontdekkingen rubriek er zeker inhouden :-).
O ja, we gaan toch ff weg.....Ierland

Lotty

Heey guys,
wat is het toch leuk om jullie reisverhalen te lezen. Vooral de weetjes/ontdekkingen zijn erg grappig!
Veel plezier in Palm Springs.
xx

mam

Leuke foto's zeg van Seaworld, en ja verder maar goed smeren anders komen jullie terug als indianen!!!!
Goede reis naar Palm Springs en tot het volgend verhaaltje.........

xxxx en de groetjes van mam

Chris

Leuke verhalen...doodt de tijd een beetje hier op het werk ;)!

Geniet ervan!

Edwin

40 %^$%& graden ??? pfff :)

Gerda en Guus

heel leuk hou ons op de hoogte en nog veel plezier ,
p.s. doe mijn oom obana de groeten als je hem tegen komt.

Asje

I love your stories!!!

Wel heel erg toevallig dat we overal dezelfde foto's van maken! Hihi, jullie foto's zijn een update van die van mij... Echt te gek! Krijg er gewoon goede zin van! :)

Geniet maar lekker... Dan blijf ik jullie online volgen!!!

Groetjes Asje