Op reis door Amerika

Dag 2: warner bros.

Tja en dan en je 's ochtends al om 4 uur klaarwakker

Laughing
. Hoezo jetlag hihi.Dus dan maar even met verbazing kijken hoe druk het op dat tijdsstip nogop de highway is hier.

Nadat Davy ook ruimschoots voor de wekker wakker geworden was zijn wel lekker in het reatuarant va het hotel gaan ontbijten. Na het ontbijt was het tijd om op zoek te gaan naar een Walmart. Hier kunnen we de dingen kopen die niet meer in onze koffers pastten en natuurklijk ook een cooler voor in de auto, zodat we lekker koud drinken hebben.

Hierbij een betere foto van de auto:

Na de walmart hebben we het gehele winkelcentrum nog even doorlopen en na het nuttigen van een heerlijk broodje chicken terryaki van de Sub was het tijd om naar de Waner Brothers studio tour te gaan.

De tour was erg leuk. Je kreeg echt een rondleiding tussen de verschillende flmsets. het hoogtepunt van deze tour was natuurlijk het bezoek aan de set van FRIENDS. Deze set heeft een eigen bewakngsmadam voor de deur zitten!

De hele set is precies zo als dat het de laatste keer is gebruikt. Zelfs het menu staat nog op het bord geschreven.

Deze tour duurde in totaal 2,5 uur en was om half 4 afgelopen.Hier nog wat souverniertjes aangeschaft (eindelijk een friends mok voor Kelly) en toen op naar hollywood boulevard voor de walk of fame! Deze hebben we voor een groot deel gelopen en zijn daarna gaan eten bij de Mac.

Speciaal voor Vanessa

Wink

We wilden ook nog even doorrijden naar het strand (Venice beach) maar helaas konden we daarniet parkeren en zijn we na een tijdje langs het strand gereden te hebben maar teruggegaan naar het hotel. Nu is het hieriets na 22:30 en willen de oogjes echt niet meer open blijven.

Trouwens, alsje nog nooit in LA geweest bent kun je het echt niet voorstellen hoe groot deze stadis!Voor het verplaatsen binnen de stad heb je echt de auto nodig. Lopen is niet te doen! We zijn dan ook erg blij met de huurauto, hij rijdt fijn en heeft pas 18000 op de teller.

Morgen naar Universal studios, cruisen door beverly hillls en kijken of we de hollywood letters mooi op de foto kunnen zetten.

That's all Folks!!!

groetjes Davy en Kelly

p.s. de reacties zijn erg leuk om te lezen! ga er vooral mee door!!!!!

Henri

Hoi Davy en kelly, leuk jullie te volgen via deze site kunnen we zien wat jullie meemaken zonder dat wij hiervoor moeten betalen hihi, Veel plezier en geniet van de vakantie.

Mira & Milan

Hi Kelly & Davy,

Geweldig om te lezen hoe jullie genieten!
We herbeleven zo de vakantie ook weer. We kunnen niet wachten tot jullie volgende berichten.

Geniet er van!

Groetjes,
Mira & Milan

Vanessa

Haha, ik zie die foto van die ster nu pas. Cool!