Op reis door Amerika

LA !!!

Hallo allemaal!!!

Op het moment van dit typen is het in Nederland 5:50 vrijdagochtend. We zijn nu dus al bijna 24 uur wakker! en hier is het pas 20:50 donderdagavond. Maar kapot dat zijn we wel!

Vanochtend om 8 uur waren de koffers ingepakt en klaar om te vertrekken. Pa en ma Tempelman hebben ons in Dusseldorf afgezet. Om half 11 konden we inchecken en kregen we gelukkig nog 2 plaatsen naast elkaar maar helaas niet aan een raam. Nadat we nog een kopje koffie hadden gedronken was tijd om afscheid te nemen zodat wij door de controles heen konden. Hier veriep alles vlotjes.

De vlucht verliep op af en toe wat gehobbel na vlotjes (en nee de oordoppen hebben niet tegen de pijn geholpen maar wel tegen de doofheid haha).

Na bijna 12 uur vliegen zijn we om 16:00 uur lokale tijd geland. (in NL is het 9 uur later).

De rij voor immigrations beloofde niet veel goeds. Rijendik stonden de mensen hier te wachtten dus wij maar netjes achteraan aansluiten. Na een klein kwartiertje (waarin weinig beweging in de rij zat) mochten een aantal mensen om ons heen met kleine kinderen bij een versnelde rij aansluiten. Aangezien wij hier middenin stonden mochten we van de secrurity guy ook naar deze rij.

Na de standaard vragen biij de beamte (Hoe lang blijf je, wat is je beroep, waar ga je allemaal heen, 'is this your honeymoon? Yes, a very late one') werd ons een fijne honeymoon gewenst en konden we de koffers afhelen. Deze waren al rondjes aan het draaien op de band aangezien het merendeel van de passagiers nog in de megarij stond. Hierna nogmaals in een rij aansluiten en dit keer bij de douane. De beambte vond het wel interessant dat we van Nederland waren, of we van 'Soccer' hielden en of we wisten wat 'Gus Hiddink' tegenwoordig deed. Nadat Davy en de beambte klaar waren met voetbal konden we het vliegveld dus veel sneller dan we vantevoren gedacht hadden verlaten.

Op naar de huurauto! Kelly wilde heel graag een Ford. Het bleek dat we gewoon zelf naar de garage mochten lopen en uit onde SUV categorie een mochten uitzoekn. De sleutels zaten allemaal op de deur dus ga je gang! Er stonden 2 Ford's mar daar pastte helaas de koffers niet in (te grote koffers of te kleine kofferbak???!? Wij denken het eerste ;-)) Dus werd het een ander merk. Davy koos voor een bordeauxrode Hyundai Santa Fe (zie foto een betere volgt nog)

De weg naar het hotel was vrij druk dus we deden er bijna een uur over. De hotelkamer is mooi en we hebben 2 qeeunsize (twijfelaar) bedden. Na een kleine snack bovenin het restaurant ga ik nu toch echt maar eens proberen te slapen!

Morgen staat warner brothers studio tour op het programma!

Christiaan

Hoppa meteen lekker fanatiek na aankomst een blog schrijven! Goed bezig. Fijn om te lezen dat de reis zo vlotjes verlopen is! Slaap lekker en veel plezier bij de gebroeders Warner morgen! Kijk nu al uit naar de volgende blog.

Noor

Goed om te horen dat alles goed is gegaan, very impressive!! Heel veel plezier en wacht vol smart op jullie volgende story, leuk leuk leuk! X

Leni Bosman

Een fijne vakantie gewenst.
Davy kijk maar eens naar aparte stenen en de manier van straten.
Wie weet ontdek je wel een geheel nieuwe trent.

Annemie Sturtz

Jeej..., het is allemaal goed gegaan met de tickets!!
Fijne vakantie!!

Eddepet

Mooie auto, lekker eten en mooi uitzicht. Heel veel plezier!

Roberto

Goed bezig Kel, ik verheug me al op het volgende verhaal.
Have fun!

Asje

Fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen!

Enjoy the WB trip...

Vanessa

Geluk gehad bij de douane zeg! Ik heb daar alle keren minstens 2 uur moeten wachten! Jammer dat je geen Ford hebt, die zien er toch wat gelikter uit, haha, maar ja, je bagage moet wel passen natuurlijk.

Heel veel plezier bij Warners en ik hoop dat jullie niet teveel last hebben van een jetlag!

Vanessa

Trouwens, die frieten zien er nu wel echt jammie uit.

Tim

Viel spass jungs! Laat de verhalen maar komen! Maarre een Ford te klein?!?! Hadden ze geen Ford 350 staan ;-)

Peggy

Zo en nu volop genieten van alle stoere dingen die jullie gaan doen!! Zal met veel plezier jullie verhalen volgen! (tussen het Friends kijken door natuurlijk ;-) )

Geniet ervan!!!

Kevin en Debby

Wauw!!! Kelly en Davy in LA!!! Veel plezier van jullie very late honeymoon! Wordt vast geweldig!
Veel groetjes uit Ghana!

Peggy C

Geniet lekker van jullie vakantie!

Bianca

So zeg meteen ff bloggen had je niks anders te doen, van je uitzicht genieten ofzo!!!. Je zit nu lekker in warner brothers. Geniet ervan! En laat die verhalen en foto's maat komen!