Op reis door Amerika

De voorbereidingen!

Nog even en dan is het eindelijk zover, de reis naar het westenAmerika kan beginnen. Een rondje van 25 dagen met begin- en eindpunt LA.

We hebben gekozen voor een rechtstreekse vlucht van Dusseldorf naar Los Angeles met Air Berlin. De hotels, auto (een SUV en Kelly hoopt natuurlijk op een Ford

Wink
) en excursies zijn allemaal reeds geboekt! Het zijn veel plaatsen die we willen bezoeken dus een lekker druk schema. Dit is de route van onze reis (de kaart is te vinden op dit weblog onder kaart
Laughing

Vertrektijd 13:25, Aankomsttijd 16:10 Vluchttijd 11:40

22-7

Los Angeles

hollywood - beverly hills-WB studio tour

23-7

27-7

Palm Springs

Phoenix

Joshua tree national monument / cactussen

28-7

6-8

Yosemite

Lake Tahoe

glacier point - mariposa grove of giant seqoia's

7-8

Lake Tahoe

Lake tahoe

8-8

alcatraz - pier 39 - fishermans warf

9-8

San Francisco

china town - lombard street - union square golden gate bridge- twin peaks- Alamo sq.

10-8

14-8

dusseldorf

Aankomsttijd 13:50

In Phoenix kan het in de zomer zeer warm worden. Mocht blijken dat het echt niet te doen is hebben we nog een alternatief hotel in Kingman.

De eerste dag kunnen we meteen de auto ophalen en de eerste booschappen doen. Een koelbox schijnt zeer handig te zijn voor onderweg dus deze zullen we dan ook meteen aanschaffen.

We zullen proberen regelmatig dit blog te updaten!

Veel leesplezier!

Groetjes Davy en Kelly

Vanessa

Koelbox lijkt me inderdaad handig, je bent soms toch lang onderweg, dus een flesje drinken of een koele versnapering is dan toch wel een luxe. :)

Roelof van der Hulst

Ik zal met speciale interesse jullie reis volgen. Ik kan per dag uiteraard zien waar jullie zich bevinden, en als ik dan mijn ogen dicht doe kan ik met jullie meeleven.
3x deze reis gemaakt betekent dat het bij mij ook begint te kriebelen.
Heel veel plezier en veel succes.
ome Roelof

Henk

Yo Kel en Davy, een hele fijne vakantie en een goeie reis morgen. Ik ben jaloers. Ben benieuwd hoe het jullie bevalt.
Groetjes Henk

mam

We hebben jullie naar het vliegveld gebracht en ik heb thuis meteen gekeken hoe laat jullie werkelijk de lucht in zijn gegaan en dat was een kwartiertje later!!!
Geniet ervan en have fun......
Groetjes van mam.

Lotty

Heb vandaag meerdere malen aan jullie gedacht. Geniet ervan!! Jullie hebben hier zo lang naar toegeleefd.
Xx

Ome Andries en Tante Anny

Heeee Kelly en Davy dit is super leuk ik volg jullie dus ook met ome Andries heel leuk zo en geniet van alles en geniet van elkaar want hier is het weer zo als je vertrok dus niks beter geworden veel liefs en wederhorens xxxxxxxxxxxxxxxx van ons